středa 31. ledna 2018

Rozhovor a ateliér

Rozhovor na Fler.cz
Kosí sestry... po deseti letech...
 ...děkuji Alenko...
Vladimíre, Fler týme, Jiří, Martino, Míšo, Kristýno, Rebeko...

Ateliér je zabydlený a makáme v něm naplno, mnohé zatím hledá ideální místo.
Pracovna se nedá zařizovat najednou, vše se vyvíjí a definitivní podoba snad an neexistuje :).
Teď hledám místo pro stojan na velké formáty...
Baví mě proměny, proto má většina nábytku kolečka :).
Ještě víc mě těší sdílení prostoru s dcerami.
Pustíme audioknihu a pracujeme, kreslíme.
Většinou pak sice hledám oblíbené štětce, vymývám smíchané akvarelky a třeštím oči nad rozstříhanými akvarelovými kartóny... ale stojí to za to.

Krásný den









7 komentářů:

  1. To je krásný prostor....tady se určitě tvoří úplně samo:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, no skoro samo :). Včera jsem spárovala koupelnu ateliérovou, to už se fakt blížíme do finále! juch! Krásný den. Slunečný, alespoň v tento okamžik.

      Vymazat
  2. Úžasný priestor:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný prostor ...takhle nějak to vypadá v ráji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jojo, náš malý ráj... cesta k němu občas peklo :)... díky. Mávám a přeji příjemné dny. L

      Vymazat
  4. Mně chtějí děti taky chodit do pracovny a hospodařit tam. Jako by z toho prostoru cítily nějaké zvláštní napětí, protože tam kromě stolu, židle a počítače nic není. Možná, že se jim líbí právě to, že tam nic není :-D . Na zařizování pracovny nemám čas, protože řeším virtuální sídlo firmy atd. tak na zařizování pracovny není čas a vlastně mi to tak vyhovuje, že v pracovně nic nemám. Alespoň mě nic nerozptyluje od práce :-) .

    OdpovědětVymazat