středa 15. června 2016

Dneska lezu po čtyřech, vymalovala jsem ateliér, asi mi upadnou ruce, vlastně i nohy :).
Chybí retuše a malý kousek, zase zítra...
Kochám se podlahou v kuchyni a obýváku, kterou jsme dokončili minulý týden.
Po vší té špíně, maltě, písku, dřině, konečně řešíme vysněné interiéry a jde to v radostném sledu.
I únava je menší nebo spíš jiná.

Odkládací stoly smontovány... vyspárovány obklady a dlažby i silikóny v koupelně, (zavádějící termín :)),  jsem už taky napatlala. Muž právě dokončuje dlažby u terasových dveří.
Ještě mi úplně nedochází co všechno jsme na domě sami udělali a naučili se.
Dokud se nedostaneme do normálního režimu, raději na to nebudu ani myslet :).

Holky dělají tvarohové knedlíky, nejíst navečer asi dneska nevydržím...

 A ještě dnešní ranní miso polívka- malířská :)),
vývar z jednoplotýnkového vařiče a zeleniny ze zahrady.

Jdu se vyděsit dnešními maily :). Samá krásná práce se na mě chystá, nestihám.
Jen na Fleru je celkem mrtvo, chjo.
Až doděláme ateliér, šampáňo poteče proudem a začnem intenzivně makat Kosí sestry si to už zaslouží.
Krásný večer
L









3 komentáře:

  1. Budete to mít krásné Luci:)))...my když jsme opravovali náš asi 120 let starý domek, tak jsme neměli asi 5 let dovolenou...kecám měli, ale trávili jsme ji na maltě a zlatých pískách:)) měj se krásně Luci, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Evi, jojo na maltě a zlatých pískách to dobře znám už třetí léto :)). Já si zase říkám, že je dobře mít takové místo k životu, kde se člověk může, chvílemi, cítit jako na dovolené :). Jsem naivní, já vím :). Kolem domu je pořád práce. Krásná den přeji a mávám. Pa L

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na velkorysý prostor! To nejhorší máte za sebou a na šampáňo se nesmí zapomenout.

    OdpovědětVymazat