středa 16. října 2013

Sousedský bleší trh





klikněte si pro zvětšení
































Pořádám spolu s Hankou a Míšou Sousedský bleší trh v Proskovicích, je to benefiční akce ve prospěch místní sokolovny...
Baví mě to moc, holky jsou příjemné, místní sokolíci poměrně nadšení.
Mám za úkol grafiku letáčků, plagátů no prostě vizuál akce a hudbu (noční můra, neumím zapnout ani vlastní přehrávač). Krásné téma pro grafika a tak jsem si pohrála a nakreslila tuhle retro ženu, nadšenou pro myšlenku sdílení nepotřebností :))... Tablet je báječná věc,
( ne ten tablet alias internetová placička, ale tablet na kreslení, který používají grafici a návrháři :).
Plagátky už visí, letáčky rozdány, ale nabrala jsem skluz kvůli chřipce, tak se kurýruju, teda dva dny jsem polehávala, páč jinak to nešlo. Už jsem zase v akci a těším se na pátek večer, budeme chystat a hlavně na sobotu, propukne to, jo!
Jste srdečně zváni.
informace zde

Retro žena nadšená  v několika variantách a přelivech :)...

9 komentářů:

  1. Krásné! Tablet taky používám moc ráda, ale jak jste udělala to pozadí? To je totiž báječné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Myyno,
      díky moc, vím vím, sleduji vás :). Pozadí je vektorizovaný starý papír, používali jsme ho když jsme dělali výpravu pro divadelní hru a už se nám párkrát hodil :).

      Vymazat
    2. Jéééé, vy mě sledujete? To je milé :)
      Oskenované papíry taky zkouším používat, ale trošku mě vadí, že je to pak datově hrozně velké :)

      Vymazat
  2. Luci, to je naprostá bomba, povedené a normálně mě to láká! Jsem z Havířova, kousíček od místa konání :)))... to by bylo fajn... letáček se tuze povedl! Přeji, ať se na novou sokolovnu vybere co nejvíce korunek. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a moc, zatím nejsem schopna odhadnout jak se celá akce vyvine :)), jsme v lehkém napětí, které se stupňuje.
      Mávám do Havířova... L

      Vymazat
  3. Luci, úžasné ..... nádherný plakát .... držím palečky, ať se akcička vydaří .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, každý držený palec se nám hodí :))... díky. Jestli bude síla poreferuju jak to dopadlo :).
      L

      Vymazat