pondělí 18. února 2013

Vážení pozor!! 
dnes tady mám jednu lahůdku, divokou, mexickou, nespoutanou a extraoriginální... 
Takové jsou i dvě sestry, které jsem poznala, na Fashion crossroad. 
Mexičanky to tedy nejsou, jsou Ostravačky na jaké je patriot pyšný :). 
Jedna měla narozeniny a druhá báječný nápad... Hned jsme to spunktovaly, plán byl jasný, já dodám vymalovanou Fridušku a Evka ji naaplikuje na dárek-sukni. Jak uvidíte naaplikuje je slabé slovo.
Já si na malování Frídy dokonce nalakovala nehty na červeno, asi podruhé v životě :)...
Předání našeho utajovaného kontrabandu proběhlo u kafíčka... Pak už jsem jenom s nadšením sledovala jak Frida krásní a dostává uplně nový rozměr :)...
Koukněte na ní... ještě mám slíbené fotky přímo na obdarované... 
Artes gloria, la gloria de la vida... ola.






Žádné komentáře:

Okomentovat