neděle 5. února 2012

Třetí Flashback vánoční :)

Předvánoční období bylo krásné a hektické, práce bylo moc a hodně nás zaměstnala skvělá akce Fler Offline...
a pak taky natáčení Bydlení je hra... přizvaly nás designérky z Lepeeta, dnes se vysílal díl na kterém Kosí sestry spolupracovaly.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1124601187-bydleni-je-hra/

Jak řikám krásné a hektické, moc nás potěšilo množství lidí, kteří si k nám našli cestu pro dárky, všichni byli nesmírně příjemní, radost tvořit... i v divokých termínech a často na přání... hoodně balíčků... Pár dní před vánocemi zavládl klid a na mě dolehlá obří únava...
Během vánoc jsem pořád myslela na to, kam se podělo to moje těšení se na "ten Den". Každý rok je to nadšení pro štědrý den slabší...
Přišla jsem na důvod slábnoucího těšení, ono totiž srovnání s obrovským, napjatým nadšením, mých malých divoženek, by ustál málokdo... Taky těch báječných povinností, které máme na hrbu my "ježíškovi pomocníci"... bývá to logisticky dost náročné období :).
Štědrý den jsem strávila v křesle, s kruhy pod očima, lehce otupělá a šťastná jsem pozorovala to hemžení a vyhlížení dárečků, hodně jsem dopňovala energii jídlem :)) všech chutí a maminka, Kosí sestra Alenka mě obskakovala jakož i ostatní, díííky :).
Tak a tady předvánoční přípravy a Štědrý den... :) (v únoru)


Přešoupala jsem můj skleník a udělala z opravdového skleníku,
ten vitrínový :), rybičky které v něm dříve byly se stěhovaly taky :)...



zdobeníčko nebralo konce, holky ozdobily kdeco :)


vánoce trávíme u Alenky

Betlém, který pečlivě a s nadšením,
 vytvořila naše sedmiletá Kristýnka , sama...








na vánočním koncertě v hrabovském kostelíku...

Žádné komentáře:

Okomentovat